27 Mayıs 2008

maidis'in ettikleri

Merhaba ben maidis, Veli'yi eski yeri kapattırıp burayı açtırmak için kandıran kişi. Neler yaptığımızı anlatarak benzer şeyler denemek isteyenler için bir yol gösterici hazırlamaya karar verdim. Hem kendimiz için de ne zaman ne yaptığımızın bir göstergesi olur.

0. Geçtiğimiz pazarlardan birinde spor salonu çıkışında Ayberk ile birlikte yeni açılan bir yere gittik. Oyuncakçı dükkanında motosiklet ve uçak seçimi yaparken keşke Veli de aramızda olsa dedik ve bu dileğimizi yaygın bir teknoloji olan cep telefonu aracılığıyla kendisine bildirdik. Teklifimizi kabul eden Veli şaşırtıcı bir şekilde bizi hiç bekletmeden belirtiğimiz enlem ve boylama geldi. Burada yeterli süre vakit geçirdikten sonra açık bir otoparka gittik. Üç kişi iki arabadan ikisini de çalıştıramadığımız için bu buluşmayı burada noktalamaya karar verdik. AYberk ile vedalaştıktan sonra Veli ile birlikte yola koyulduk. Toplu taşıma araçlarının bize sağladığı imkanlar dahilinde Veli'nin evine ulaştık. Bir şey almak için ben de yukarı çıktım. Bu sırada hazır gelmişken böyle böyle (sitenin yeni hali) de yapalım mı dedim. Görmüş olduğunuz gibi cevap olumluydu.

1. İlk önce Blogger'dan bir adres aldık ve burada anlatılanları uygulayarak kendi alan adımız üzerinden yayınlamaya başladık. Şu anda tek sorun www olmadan siteye girilmek istendiğinde eski yere gidiyor. Veli bu konu ellerinden öper. Hallediver.

2. Klasik tema dışında yeni temalar kullandığımız zaman başlıklar açılmıyor (etiketler veya arşiv seçildiğinde sorun yok). Şu anda halletmemiz gereken en önemli sorun bu. Klasik tema kullandığımız zaman her şey yolunda ama o zaman da Blogger'ın neredeyse hiçbir özelliğinden yararlanamıyoruz. Çözümü bilen varsa üç vakte kadar söyleyiversin.

3. Üst menüyü (navbar) kaldırdım. Nasıl yapılacağı burada yazıyor (ne olduğunu görmek için de aynı sayfaya bakabilirsiniz).

4. ...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Anılcığım :)
Nevbarı kaldırmışsında , biz yazarlar nereden gireceğiz de yazı ekleyeceğiz !?
Sanırım bu durmu fark etmedin !
Herkes gmailden de değil zaten başka mail adresleri olanları da davet ettim !
Ayrıca dayıcio lakaplı Ömer de küplere bindi "foruma uzanan eller.." diye zitem etmekte ! Anıl dediklerimi tınlamıyormusun yahu !:D