24 Haziran 2008

Maidise İthafen!

...Biz sanayiye gidelim o zaman. O satılmasın, bu satılmasın. Sektörleri katletmeyiniz. Bana sorarsan eğitim ve sağlık dışında her şeyin helal olmak şartıyla ticareti yapılmalı...


Ayrıca bizi unutmayasun! Msn'e girmemenin ikamesi olarak bizi aramalı, parkta bahçede buluşmalısın. Ehliyet almalısın. Sevgi kebeleği(bilerek yanlış yazılmıştır) olmalısın. Beni anlamalısın...

Yer altı ve yer üstü kaynaklarımızı iyi değerlendirmelisin. Altı pilli kaset çalarlara saygı göstermelisin. Bush'un kellesine ödül koymalısın...

Nasılım?! İşte, iktisat burada devreye giriyor. Kıt kaynaklarla veliamcanın sınırsız isteklerini karşılama bilimi! İktisadı iyi öğrenmelisin...

2 yorum:

Anıl Özbek dedi ki...

Veli durduğum yerde terliyorum sen bana binbir aktivite sıralamışsın. Onlar da olur inşallah.

Bildiğin üzre spor salonuna devam ediyorum takriben iki aydır. Burada imkanlar dahilindeki aletlerle ve doktorumun önerilerine paralel bazı hareketler gerçekleştiriyorum. Bunlar da vücudumdan pek çok kalorinin ayrılmasına yol açıyor. Haftadan haftaya setleri de artırdığım için yorulma katsayım artıyor. Bunları bir kenara bıraksak bile günde 2.8 YTL yol parası vermeme rağmen yolun çoğunu da güneşin kavurucu sıcağı altında elektrik tellerinin gölgelerine sığınarak kendim kat ediyorum. Ayrıca bu yol inanması güç olsa da 45 dereceden daha fazla eğime sahip.

Neyse bir ay sonra bakacağız geçmiş mi geçmemiş mi?

(Veli blogspot'da olmasına rağmen tek sayfalrda yazılar yine görünmüyor neden?)

(Aa bir de YouTube yasak yandaki video çubuğu işe yarıyor mu ki ne)

Unknown dedi ki...

Yanda ki video çubuğunda google video da var. Kunta googldan:)
diğer youtublar açılmıyor:D

Üç tane mail attım dün. Umarım onlara da bakıp cevap veririsin. Burada ki sana gönderdiğim ilk mailin bir bölümü sadece :D